Vragen over je account
> Ik kan niet inloggen op mijn account. Wat moet ik nu doen?
Je zou eerst even kunnen controleren of je wel op de juiste website zit. We hebben namelijk een consumenten webshop en een retailerswebshop. Met je consumentenaccount is het niet mogelijk om in te loggen op de retailerwebshop en andersom.
Heb je ook al een nieuw paswoord aangevraagd, maar lukt het inloggen nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice. service@alittlelovelycompany.nl
Vragen over bestellen
> Ik heb zojuist een bestelling geplaatst, maar wil daar graag nog iets aan toevoegen. Kan dat?
Heb je al voor de bestelling betaald? Dan is het helaas niet mogelijk om nog iets aan je bestelling toe te voegen. Heb je nog niet betaald? Dan kun je contact opnemen met de klantenservice en helpen we je graag.
> Kan ik mijn bestelling annuleren?
Dat kan, zolang deze nog niet in behandeling is genomen in het magazijn. Onze orders worden in de regel binnen 24 uur verwerkt en verstuurd. Eenmaal verstuurd, is de bestelling niet meer te annuleren. Om je bestelling z.s.m. te annuleren kun je ons bellen op: 050-7370191.
> Ik heb twee bestellingen geplaatst, kunnen deze samen worden verstuurd?
Het is niet mogelijk om twee bestellingen samen te voegen om zo verzendkosten te besparen.
> Kan ik ook voor iemand anders bestellen?
Ja hoor, geen probleem! Bij het plaatsen van je bestelling kun je ook een andere naam en/of bezorgadres opgeven.
> Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?
Heb je binnen een uur na de bestelling nog geen bevestiging ontvangen, controleer dan even je spam of je 'ongewenste items' map. Misschien ziet je provider ons mailtje als spam en verschijnt hij daarom niet in je inbox. Heb je helemaal geen bevestiging ontvangen, kun je contact met ons opnemen via: service@alittlelovelycompany.nl
Vragen over betalen
> Ik heb een bestelling geplaatst, maar de betaling is mislukt. Wat nu?
Als je een account hebt aangemaakt, kun je inloggen en de status van je bestelling zien. Staat deze nog op 'pending payment' kun je de ontvangen betaallink nog gebruiken en je bestelling opnieuw betalen. Is deze 'cancelled' dan moet je een nieuwe bestelling plaatsen. Wees niet bang voor dubbele levering, want wij versturen alleen betaalde bestellingen.
> Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen?
Onze betaalmethodes kun je hier vinden.
Vragen over de levering
> Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Een bestelling wordt dezelfde (werk)dag gepakt en verzonden als je hem voor 16.00 uur hebt geplaatst. Dit is tenzij er een andere levertijd bij één van de producten vermeld staat. Afhankelijk van het land waar het pakketje naar toe gaat, duurt het daarna nog één tot zes werkdagen totdat de pakketdienst het bij je aflevert. Je ontvangt een bevestiging per e-mail wanneer jouw bestelling bij ons deur uit gaat.
> Wat gebeurt er als mijn pakketje geleverd wordt als ik niet thuis ben?
Alle pakketten binnen Nederland worden verzonden met PostNL. Nadat je pakketje verzonden is, ontvang je een mailtje met daarin een Track & Trace-code zodat je weet wanneer je pakketje geleverd wordt. Ben je niet thuis? Dan krijg je van PostNL de informatie wanneer er weer een afleverpoging wordt gedaan of waar het pakketje is afgeleverd.
Vragen over retourneren
> Mag ik een artikel terugsturen als een product tegenvalt?
Ja, dat kan. Je kunt een artikel terugsturen binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Lees hier over hoe je iets terugstuurt.
> Een product is kapot bij mij aangekomen. Wat nu?
Alle bestellingen worden door ons met zorg ingepakt en gecontroleerd. Is er tijdens de verzending toch iets misgegaan, stuur dan een mailtje naar service@alittlelovelycompany.nl met het ordernummer en een foto van de beschadiging. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met jou op.
Overige vragen
> Ik wil graag reseller worden. Kan dat?
A Little Lovely Company is naast een webshop ook een groothandel. Wil je in jouw winkel ook ‘A Little Lovely’-producten verkopen? Alle benodigde informatie vind je hier.
> Ik heb een klacht over een Little Lovely product. Wat nu?
Wat vervelend! Ben je niet tevreden over één van onze producten of over onze dienstverlening, stuur dan een mailtje naar service@alittlelovelycompany.nl met het ordernummer en een foto van de beschadiging. We streven er naar om problemen of klachten altijd samen te bespreken en op de best mogelijke manier op te lossen.
> Mijn vraag staat er niet bij...
Staat jouw vraag niet bij de veelgestelde vragen? Neem dan contact met ons op.